DreamStorm
Introductie
Aanbod
Concept
Pers & PR
Opleidingen
Recensies
Portfolio
Contact
e-learning, de eerste module
Training Inhoud
Uitklappen
|
Inklappen
Hoofdstukken
Status
1
8. Evaluatie; reflectie op mijn persoonlijke leren.
8.1 Persoonlijke reflectie
8.2 Reflectie Train de Trainer
8.3 Hoofdstuk 8 Plan van Aanpak
2
7. Meting; wanneer ben ik geslaagd?
7.1 Rubric Ondernemend Leren
7.2 Rubric maken
7.3 Plan van Aanpak
3
6. Verbinding; leren van, met en door elkaar!
6.1 Delen van inzichten
6.2 Betrekken externe partijen
6.3 Hoofdstuk 6 Plan van Aanpak: Leren van, met en door elkaar
4
5. Onderwijs & Ondernemen: Groeipad
5.1 Acties Ondernemend Leren
5.2 Acties Leren Ondernemen
5.3 Plan van Aanpak Ondernemerschap in de lespraktijk: concrete acties voor komend studiejaar
5
4. Onderwijs & Ondernemen: Ambitie
4.1 Ambitie Onderwijs & Ondernemen: Ideaal beeld
4.2 Ambitie Onderwijs & Ondernemen: Concrete doelstellingen
4.3 Plan van aanpak Onderwijs & Ondernemen: Mijn persoonlijke ambities op het gebied van Onderwijs & Ondernemen voor komend school/studiejaar.
6
3. Onderwijs & Ondernemen: vertrekpunt
3.1 O&O: vertrekpunt op schoolniveau
3.2 O&O; vertrekpunt op teamniveau
3.3 O&O Vertrekpunt op individueel niveau
3.4 Hoofdstuk 3 Plan van Aanpak Ondernemerschap in de lespraktijk; Mijn vertrekpunt op het gebied van Onderwijs & Ondernemen
7
2. Ondernemend Leren of Leren Ondernemen
2.1 Ondernemend Leren
2.2 Leren Ondernemen
2.3 Hoofdstuk 2 Plan van Aanpak Ondernemerschap in de lespraktijk; Ondernemend Leren of Leren Ondernemen?
8
1. Ondernemerschap: Waarom?
1.4 Hoofdstuk 1: Plan van Aanpak Ondernemerschap in de lespraktijk; Inleiding
1.3 Het belang van ondernemerschap voor school
1.2 Het belang van ondernemerschap voor de docent
1.1 Het belang van ondernemerschap voor de leerling/student?
Comments are closed.
DreamStorm
Designed with love By RocknRolla
Back to Top
Comments are closed.